Lore-Grego-USA.reismee.nl

Vliegen naar New York

Vandaag vertrekken we naar New York. We dumpen onze auto in de Car Rental Center, iets vuiler dan dat we hem gekregen hebben... maar we hebben dan ook half Amerika doorkruist. We hebben zo'n 3500 mijl gereden, zo'n 5600 kilometer. Jawadde dadde!
We zijn goed op tijd op de luchthaven en merken dat we hier WIFI hebben. We hebben ongeveer anderhalf uur tijd om onze mails te checken, onze blog aan te vullen (vandaar dat er plots 3 verhaaltjes en een boel foto's bijgekomen zijn), en nog wat op te zoeken over NY. De vlucht duurt net geen 5u, maar we krijgen geen echte maaltijd. Bastards! Blijkbaar krijgen we enkel op de intercontinentale vluchten enkele snacks en veel films om uit te kiezen. Hier is 90% betalend. Gelukkig is een van de niet betalende documentaires een documentaire van de BBC over de noord-en zuidpool. Gregory is even zoet te houden, oef. Wanneer we landen doet onze poep pijn van al dat zitten. De gate is nog niet vrij dus moeten we nog 20 min op de landingsbaan blijven staan. We zijn vertrokken met zon en hier is het grijs en nat. Gelukkig is het niet koud. We hebben gezien dat het vrijdag regenweer zal zijn en zaterdag redelijk zonnig. Gelukkig maar. We hebben snel onze valiezen maar moeten even wachten op een taxi. Een halfuur later bevinden we ons in Midden Manhattan, hartje NY, aan de New York Palace ****. Yes, you can take my luggage to our room, here's a dollar, now go. Hehehehehe...